Известие

Collapse
No announcement yet.

Съвети за марки авточасти алфа 166 дизел

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Съвети за марки авточасти алфа 166 дизел

    Предстои влизане в бокса и ще се проверяват и сменят следните части:

    ангренажен ремък (и ролки ако е нужно)
    масло, маслен филтър
    филтър купе
    въздушен филтър
    горивен филтър
    предни долни носачи
    задни унибали
    накладки и дискове - предни и задни
    ръчна спирачка жила
    карета външни и вътрешни
    габаритни крушки

    Понеже ми омръзна от боклуци и всякакви новоизлюпени производители искам да помоля за съвет коя марка се е доказала и си заслужава според вашите наблюдения, защото практиката си е практика....

    благодаря предварително на всички дали коментарите си.

    Проверих цените на части и в прикаченият файл ще намерите ориентировъчни цени (по-често ще са по-евтини) на най-често развалящите се части според мен.

    @От нас зависи да направиме темата информационна и полезна за всички, така че коментирайте а не си мерете пишките и накрая ще обобщя резултатите за да не си бие главата всеки престрашил се да кара най-неуспешният модел (според търговците, но най-успешният според мен) на Алфа Ромео.
    Има още няколко теми отпреди няколко години а целта на тази е да обобщи актуалната информация...
    Attached Files
    Возя се с 159 1.9 JTDm 150
    Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

  • #2
    Предни долни носачи - TRW 320лв.
    http://www.axm-auto.com/index2.php?b...=95&subcat=129

    Comment


    • #3
      Обърни внимание на масления филтър- трябва да е с два клапана.Писал си за ролките ''ако е нужно''по принцип се сменят заедно с ремъка и водната помпа.Ролките ми са дайко и http://toc.ruville.de/ накладки мафф(колата спира превъзходно),от другите неща не съм сменял нищо Използвам крушки осрам
      Всички тези оценки са субективни и ще видиш толкова различни препоръки, че ще се наложи да теглиш жребий при избора
      Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:48.
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Обърни внимание на масления филтър- трябва да е с два клапана.Писал си за ролките ''ако е нужно''по принцип се сменят заедно с ремъка и водната помпа.Ролките ми са дайко и http://toc.ruville.de/ накладки мафф(колата спира превъзходно),от другите неща не съм сменял нищо Използвам крушки осрам
        Всички тези оценки са субективни и ще видиш толкова различни препоръки, че ще се наложи да теглиш жребий при избора
        това за маслото е си е доста важно ако не искаш при всяко палене да ти свети лампата на маслото 5-6сек... От две смени съм с knecht mahle и няма никакви проблеми!
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #5
          за филтри съм се ориентирал към hengst, защото не са така известни като ман, но по качество не отстъпват, само по цена отстъпват.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Обърни внимание на масления филтър- трябва да е с два клапана.Писал си за ролките ''ако е нужно''по принцип се сменят заедно с ремъка и водната помпа.Ролките ми са дайко и http://toc.ruville.de/ накладки мафф(колата спира превъзходно),от другите неща не съм сменял нищо Използвам крушки осрам
            Всички тези оценки са субективни и ще видиш толкова различни препоръки, че ще се наложи да теглиш жребий при избора
            благодаря за инфото - целта ми е да събереме най-доказалите се в практиката (повечето гласове) в един списък а не всеки път нови теми да се отварят...

            накладките, който препоръчваш нали не скърцат при спиране.....
            Возя се с 159 1.9 JTDm 150
            Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

            Comment


            • #7
              Мажа ги с медна паста отзад, имам тема как го правя, никога не са ми скърцали накладки
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #8
                ангренажен ремък (и ролки ако е нужно)-Гайтс с комплект ролки на Ина
                масло, маслен филтър- Или Аджип/доверявам се на Венци/или Мотул
                филтър купе
                въздушен филтър
                горивен филтър
                предни долни носачи-След покупка на боклуци включае и на ТРВ-то вече само рециклаж
                задни унибали- тука е мъка ама голяма има решение и то не е точно унибал
                накладки и дискове - предни и задни-Спермафус за предни са абсолютен боклук за отзад 50 на 50.Дискове Стейнхоф вършат работа..
                ръчна спирачка жила-все едно ТРВ или Рикамби едни боклуци са ако не ги мажеш със смяната на задните накладки
                карета външни и вътрешни
                габаритни крушки- по-добре според мен се откажи груба цена за една крушка от 8 лв. е нерантабилна за цокъл които в повечето случаи е прегорял не дава добър контакт и скоро пак даваш 20-на лева за габарит.
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Части по окачването - ТРВ -> Моог -> Делфи
                  Спирачки - Феродо -> Текстар -> Брембо -> Делфи
                  Жила за ръчната - Акрон(Мало) - ТРВ
                  Ангренаж - СКФ -> Ина(при Ина-та ми прави впечатление, че някой части в комплектите са Японски други Френски, Британски и Китайски естетествено)
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Какъв е смисълът да си купиш долни носачи, а да не ги рециклираш?
                    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                    Comment


                    • #11
                      Коле: сега проверявам за рециклирането. Искам да приключа с темата за повече от година две за носачите.

                      Марияне: за габаритите: искам да нямам проблеми по пътищата заради липсващи, както са и "задължителни" за годишните прегледи (дано изкарат до септември, когато е моя)... иначе досега макс 3 месеца са изкарвали.

                      Очаквам още коментари по тези или други части/марки (не само от списъка от първия ми пост)....за да стане по-пълен списъка в последствие...
                      Возя се с 159 1.9 JTDm 150
                      Първата алфа любов: 166 2.4 JTD '99 - EX

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от kpmaster Покажи съобщение
                        Коле: сега проверявам за рециклирането. Искам да приключа с темата за повече от година две за носачите.

                        Марияне: за габаритите: искам да нямам проблеми по пътищата заради липсващи, както са и "задължителни" за годишните прегледи (дано изкарат до септември, когато е моя)... иначе досега макс 3 месеца са изкарвали.

                        Очаквам още коментари по тези или други части/марки (не само от списъка от първия ми пост)....за да стане по-пълен списъка в последствие...
                        Каквото и да правиш, трудно ще изкараш повече от 50-тина хиляди километра из дупките, така че по-добре по-евтиният вариант. А и цената на рециклирането е от 3 до 4 пъти цената на носач ТРВ.
                        Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                        AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                        Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                        Comment

                        Working...
                        X